HKS

HKS među nacionalnim savezima koji sudjeluju u inovativnom projektu EuroStep

U muzeju Španjolskog košarkaškog saveza (FEB) u Madridu je od 30. studenog do 2. prosinca održana prva radionica projekta EuroStep namijenjena predstavnicima odjela za medije i komunikacije nacionalnih košarkaških saveza u Europi. Na trodnevnoj radionici u sklopu programa digitalne transformacije okupio se 41 sudionik iz ukupno 30 različitih nacionalnih saveza. Druga je to radionica projekta, a prva je bila namijenjena odjelima za medije klubova koji sudjeluju u europskim natjecanjima. 
Projekt EuroStep financiran je iz programa Erasmus + Sport Europske unije s FIBA Europe u partnerstvu s Njemačkim sportskim sveučilištem u Kölnu kao glavnim akademskim partnerom. Ujedno, partneri su bili i tvrtka NBN23, kao i nacionalni savezi Irske, Slovenije, Španjolske i Švedske koji su predstavljali praktične slučajeve svojih zemalja te komunikacijski tim FIBA Europe s detaljnim uvidom u digitalni uspjeh FIBA EuroBasketa 2022. Vanjski FIBA-in konzultant i stručnjak sportskog marketinga Geoff Wilson vodio je sudionike kroz interaktivne radionice.
Izvršni direktor FIBA-e za Europu Kamil Novak također je posjetio radionice te naglasio važnost projekta kao jedinstvenu priliku za razmjenu znanja i uvida između nacionalnih saveza.

Projekt se nastavlja s nizom webinara u nadolazećim mjesecima, dok je završna radionica zakazana za lipanj 2023., odnosno završnicu Europskog prvenstva za žene koje će se igrati u Ljubljani, a gdje će se sresti predstavnici komunikacijskih odjela nacionalnih saveza i klubova.

Sličan sadržaj